woensdag 29 augustus 2012

Besmetting van de Gist tijdens de zwangerschap


Het aangetroffen percentage van gist infectie tijdens de zwangerschap is hoog, wat hoofdzakelijk te danken is aan hormonale schommelingen en veranderingen in vaginale milieu. Met schimmeldodende crèmes en zetpillen zijn effectief voor de behandeling van schimmelinfectie zwangerschap.

Gist-infectie is geen ongewoon medisch probleem voor zowel mannen als vrouwen. Helaas, vrouwen in hun tweede en derde trimester zwangerschap hebben meer kans om dit irritante aandoening te ontwikkelen. Dit gebeurt als de zure omgeving van de vagina wordt gewijzigd door lichamelijke veranderingen om aldus de groei van gist. Het vinden van de oorzakelijke redenen is zeker een snelle stap om zwangerschap gist infectie te voorkomen. Echter, voor bestaande gevallen, de doelstellingen zijn correct identificeren van de symptomen, en voor de behandeling gaan zonder vertraging.  

Risicofactoren

Gist-infectie is te wijten aan abnormale groei van gisten (Candida albicans) in het lichaam veroorzaakt.De factoren die verantwoordelijk zijn voor vaginale candidiasis zijn suiker (energiebron), vocht en warme temperatuur. Maar, waarom zwangere vrouwen zijn gevoelig voor schimmelinfectie dan andere? Als een vrouw een baby bedenkt, zoveel veranderingen plaatsvinden in het lichaam, dat verstoort de chemische balans in het vaginale gebied. Zo wordt het glucosegehalte verhoogd om de behoeften van het lichaam, waarvan sommige worden uitgescheiden in het vaginale gebied en urine voldoen. Deze suiker bevordert de groei van gist in het vaginale gebied.  

Een andere oorzaak voor gist infectie tijdens de zwangerschap is hormonale veranderingen, in het bijzonder verhoogde oestrogeen. Derhalve wordt de dunne, witte, ongewone ruiken, verhoogde vaginale afscheiding, waardoor warme en vochtige omstandigheden. Deze aanwezigheid van gunstige groeifactoren in de vagina verhoogt het risico op ongecontroleerde gistgroei en uiteindelijk infectie bij zwangere vrouwen. Naast deze, langdurige antibacteriële therapie een risicofactor voor het ontwikkelen vaginale candidiasis. De antibiotica te doden heilzame bacteriën, waardoor de bevordering van gist groei.  

Symptomen

Omdat gist groei vindt plaats in het genitale gebied, zijn opmerkelijke symptomen van infectie bij een zwangere vrouw tot uiting in deze regio. De meest opvallende symptoom van vaginale schimmelinfectie is jeuk in het genitale gebied. Patiënten klagen vaak van een wit gekleurde, dikke vaginale afscheiding die ongebruikelijk ruikt (gist-achtige). De consistentie van de ontlading is vergelijkbaar met die van kwark. In het kort, wordt ontladen en abnormale vaginale afscheiding kan een indicatie zijn van de infectie. Andere tekenen van infectie zijn roodheid en irritatie in de vagina, en een branderig gevoel tijdens het plassen.

De hierboven genoemde symptomen kunnen ook duiden op bacteriële vaginose, seksueel overdraagbare aandoeningen (SOA) en andere vaginitis gevallen. Dus, de bevestiging van gist infectie is noodzakelijk voordat u begint met een vorm van behandeling methoden. Voor de diagnose van infectie tijdens de zwangerschap, zal de arts onderzoekt de fysieke symptomen en het verzamelen van vaginale afscheiding. Laboratoriumtesten van het monster helpt bij bevestiging van de aanwezigheid van gistcellen in het vaginale gebied, en ook in het uitsluiten van andere ziekten die kunnen veroorzaken medische problemen.  

Treatment Guide

Behandeling voor gist infectie tijdens de zwangerschap is een noodzaak voor de moeder en nog belangrijker, voor het ongeboren kind. Anders kan het zich uitbreiden naar de baby op het moment van levering, wat resulteert in de huid symptomen of spruw. Echter, de belangrijkste zorg voor de behandeling van schimmelinfectie tijdens de zwangerschap is beperkt gebruik van over-the-counter medicatie, in het bijzonder oraal ingenomen degenen. Tijdens de zwangerschap, kan de behandeling van een onbekende therapeutische formulering bijwerkingen veroorzaken die voor zowel de moeder als de baby. Een veilige manier om gist infectie te behandelen voor zwangere vrouwen is een beroep op actuele crèmes en zetpillen geformuleerd met antifungale componenten.

De twee meest voorgeschreven medische formuleringen, die worden beschouwd als veilig voor de behandeling van een zwangere vrouw met gist infectie zijn monistat en clotrimazol. Ze worden bovendien de besmette gebied of ingevoerd in de vagina volgens de medicatie type. De aanbevolen kuur duurt meestal een week. Symptomen zal verdwijnen geleidelijk binnen enkele dagen na het starten van de behandeling. De goedkeuring van de krachtdadige home remedies, zoals het toepassen van ijs packs, het eten van acidophilus voedsel (bijvoorbeeld yoghurt), het verminderen van suiker inname en het vermijden van gefermenteerde levensmiddelen zijn gericht voor een snelle herstel.  

Na de bevalling, dezelfde vaginale omgeving die gist groei ondersteunt niet meer aanwezig is. Vandaar dat infectie symptomen verdwijnen geleidelijk na kind levering. Of helemaal niet, ze blijven (dat is vrij zeldzaam), een arts raadplegen voor verdere behandeling strategie. Komt naar de preventie deel, het eten van een gezonde voeding, het houden van de vaginale gebied schoon en droog, het dragen van comfortabele kleding en het beperken van het gebruik van parfum geladen producten helpen om het risico van vaginale infectie bij vrouwen te minimaliseren.

Stoppen Candida und verhindern Hefe-Infektionen beeinflussen Sie nie wieder! Besuchen Sie die Yeastrol Webseite für weitere Informationen.

2 opmerkingen:

  1. Geweldige Dr. James kruidengeneeskunde is de perfecte remedie voor het HIV / Herpes-virus, ik werd 8 jaar gediagnosticeerd met HIV en elke dag ben ik altijd op zoek naar onderzoek om de perfecte manier te vinden om van deze vreselijke ziekte af te komen, omdat ik altijd weet dat wat we nodig hebben omdat onze gezondheid op aarde is. Dus tijdens mijn zoektocht op internet zag ik verschillende getuigenissen over hoe Dr. James HIV kan genezen met krachtige kruidengeneesmiddelen. Ik besloot contact op te nemen met deze man, ik nam contact met hem op voor kruidengeneesmiddelen die ik ontving via de koeriersdienst van DHL. En hij leidde me hoe. Ik vroeg hem om een ​​oplossing om twee weken kruidengeneeskunde te nemen. En toen zei hij dat ik moest gaan kijken wat ik aan het doen was. Kijk naar mij (HIV NEGATIEF). Godzijdank voor Dr. James voor het gebruik van een krachtig kruidengeneesmiddel om me te genezen. hij heeft ook een behandeling voor ziekten zoals de ziekte van Parkinson, bacteriële vaginosise, vaginale kanker, epilepsie, angststoornissen, auto-immuunziekten, rugpijn, verstuikingen, bipolaire stoornis, hersentumoren, maligne, bruxisme, boulimia, baarmoederhalsaandoeningen, hart- en vaatziekten, hart- en vaatziekten, verstuikingen, bipolaire stoornis, hersentumoren, kwaadaardig, bruxisme, boulimia, baarmoederhalsaandoeningen, hart- en vaatziekten, hart- en vaatziekten, verstuikingen, bipolaire stoornis, hersentumoren, kwaadaardig, bruxisme, boulimia, baarmoederhalsaandoeningen, hart- en vaatziekten, chronische ademhaling ziekten, mentale en gedragsstoornissen, cystische fibrose, hypertensie, diabetes, astma, auto-immuun gemedieerde artritis. Chronische nierziekte, artritis, rugpijn, impotentie, feta-alcoholspectrum, dysthyme stoornissen, eczeem, huidkanker, tuberculose, chronisch vermoeidheidssyndroom, obstipatie, inflammatoire darmziekte, botkanker, longkanker, zweertjes in de mond, mondkanker, lichaamspijn, koorts, hepatitis ABC, syfilis, diarree, ziekte van Huntington, rugacne, chronisch nierfalen, ziekte van Addison, chronische ziekte, ziekte van Crohn, cystische fibrose, fibromyalgie, inflammatoire darmziekte, schimmelnagelziekte, verlamming, celiaziekte, lymfoom, ernstige depressie , Maligne melanoom, manie, melorheostose, de ziekte van Menière, mucopolysaccharidose, multiple sclerose, spierdystrofie, reumatoïde artritis, e-mail naar de ziekte van Alzheimer - drjamesherbalmix@gmail.com / of {whatssapp ..... + 2348152855846

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen