woensdag 29 augustus 2012

Caprylzuur voor Besmetting van de Gist


Heb je ooit gebruikt caprylzuur voor gist infectie behandeling? Vraagt ​​u zich af hoe werkt caprylzuur hulp bij het terugdringen van de overgroei van gist cellen? Scroll naar beneden om uit te vinden van de antwoorden en informatie over de effectiviteit van caprylzuur bij de behandeling van schimmelinfecties te verzamelen.

Caprylzuur, ook bekend als octaanzuur, een acht koolstofatomen, middellange keten vetzuren. Palmpitolie, kokosolie, bovine moedermelk en menselijke moedermelk zijn enkele van de natuurlijke bronnen van caprylzuur. Dit vetzuur wordt niet alleen gebruikt in een groot aantal industriële toepassingen, maar is ook bekend om zijn therapeutische eigenschappen. Hoewel het wordt gebruikt voor de behandeling van verschillende infecties wordt gesteld een medicijn voor gist infecties. Hieronder vindt u enige informatie over de voordelen van het gebruik van caprylzuur voor gist infectie behandeling.

Hoe kan caprylzuur helpen bij de behandeling Candidiasis

Terwijl caprylzuur wordt verondersteld te helpen bij het versterken afweer van het lichaam tegen bepaalde bacteriën die gastroenteritis veroorzaken, wordt het gebruik van caprylzuur verondersteld een medicijn voor candidiasis zijn. Candidiasis verwijst naar een infectie die optreedt als gevolg van overmatige groei van een schimmel genaamd   Candida.Uit de verschillende   Candida species is Candida albicans   die ervoor zorgt dat vaak schimmelinfecties in zowel mannen als vrouwen.Gist, een natuurlijk voorkomende, eencellige schimmels wordt normaal in de mondholte en het spijsverteringsstelsel. De vriendelijke bacteriën die aanwezig zijn in het lichaam voorkomen gistcellen te vermenigvuldigen. Echter, de nummers van de vriendelijke bacteriën te verlagen als gevolg van langdurig gebruik van antibiotica of bepaalde geneesmiddelen op recept. Consumptie van een dieet dat rijk is aan suiker kan ook leiden tot een spurt in de groei van gistcellen en leiden tot candidiasis.

Laten we nu eens uitzoeken waarom caprylzuur kan helpen bij het doden van gistcellen. Een van de nuttige eigenschappen van dit zuur is de hoge absorptiesnelheid. De hoge absorptiesnelheid van dit vetzuur wordt toegeschreven aan de chemische structuur. Het vermogen om door de vette celwand membranen en vallen de pathogenen wordt toegeschreven aan de relatief kortere ketenlengte. Dit verklaart waarom artsen raden het gebruik van caprylzuur voor de behandeling van candidiasis. Het kan worden genomen in de vorm van capsules of topisch bij huidinfecties veroorzaakt door gist. Omdat kokosolie een bron van caprylzuur, kokosolie topisch aanbrengen kan helpen bij de behandeling van spoelworminfecties en candidiasis. Dit verklaart waarom caprylzuur en kokosolie kan helpen bij het verlichten van de symptomen van ringworm. Deze dagen zijn verschillende merken die caprylzuur in de vorm van vertraagde afgifte capsules of gels. Het idee achter het gebruik van vertraagde afgifte capsules, is ervoor te zorgen dat dit vetzuur wordt vrijgegeven op het moment dat zij tot de dikke darm. Sinds   Candida   overgrowth vooral de dikke darm beïnvloedt de afgifte van dit zuur de gehele lengte van het colon, zeker helpt bij het ​​effectief beheersen de gistgehalte.Zo de onbalans die optreedt door het afnemen van het aantal vriendelijke bacteriën en in het aantal gistcellen te verhogen kunnen worden gecorrigeerd.

Bijwerkingen van caprylzuur

Hoewel caprylzuur wordt aangenomen schimmelwerende eigenschappen bezitten, hebben bepaalde bijwerkingen gerapporteerd. De meeste van de bijwerkingen die kunnen optreden zijn van gastrointestinale aard. Men kan last krijgen van verschijnselen als misselijkheid, braken, indigestie, zuurgraad of buikklachten. Er is een gebrek aan sluitend bewijs over de effecten van caprylzuur bij zwangere vrouwen, moeders die borstvoeding geven en kinderen. Aldus worden caprylzuur supplementen niet aanbevolen voor hen. Volgens de FDA, worden deze ingevoerd GRAS (algemeen herkenbaar als veilig) categorie. Er is echter weinig klinische gegevens op effectieve dosering ook. Men moet dus, de supplementen volgens de voorgeschreven caprylzuur dosering. Het beste zou zijn om caprylzuur supplementen te nemen bij de maaltijd. Er is ook een grote behoefte aan een goede voeding volgen. Vele malen, wordt candidiasis veroorzaakt als gevolg van de consumptie van een suiker dieet. Het zou zinloos zijn om deze supplementen te nemen, als men blijft consumeren dergelijke levensmiddelen. Aangezien het langdurig gebruik van antibiotica doodt de vriendelijke   Lactobacillus acidophilus bacteriën, degenen die zijn het nemen van antibiotica, moeten hun arts over terugkerende schimmelinfecties.

Dit was wat informatie over de voordelen en bijwerkingen van het gebruik caprylzuur voor gist infectie behandeling. Hoewel caprylzuur lijkt effectief te zijn in het verstrekken van noodhulp aan mensen die last hebben van terugkerende schimmelinfecties, vooral degenen die allergisch zijn voor antimycotica, dient te worden onder medisch toezicht. Men moet strikt de richtlijnen gegeven door de artsen, en stelt de artsen over eventuele bijwerkingen.

Stoppen Candida und verhindern Hefe-Infektionen beeinflussen Sie nie wieder! Besuchen Sie die Yeastrol Webseite für weitere Informationen.

3 opmerkingen:

  1. Geweldige Dr. James kruidengeneeskunde is de perfecte remedie voor het HIV / Herpes-virus, ik werd 8 jaar gediagnosticeerd met HIV en elke dag ben ik altijd op zoek naar onderzoek om de perfecte manier te vinden om van deze vreselijke ziekte af te komen, omdat ik altijd weet dat wat we nodig hebben omdat onze gezondheid op aarde is. Dus tijdens mijn zoektocht op internet zag ik verschillende getuigenissen over hoe Dr. James HIV kan genezen met krachtige kruidengeneesmiddelen. Ik besloot contact op te nemen met deze man, ik nam contact met hem op voor kruidengeneesmiddelen die ik ontving via de koeriersdienst van DHL. En hij leidde me hoe. Ik vroeg hem om een ​​oplossing om twee weken kruidengeneeskunde te nemen. En toen zei hij dat ik moest gaan kijken wat ik aan het doen was. Kijk naar mij (HIV NEGATIEF). Godzijdank voor Dr. James voor het gebruik van een krachtig kruidengeneesmiddel om me te genezen. hij heeft ook een behandeling voor ziekten zoals de ziekte van Parkinson, bacteriële vaginosise, vaginale kanker, epilepsie, angststoornissen, auto-immuunziekten, rugpijn, verstuikingen, bipolaire stoornis, hersentumoren, maligne, bruxisme, boulimia, baarmoederhalsaandoeningen, hart- en vaatziekten, hart- en vaatziekten, verstuikingen, bipolaire stoornis, hersentumoren, kwaadaardig, bruxisme, boulimia, baarmoederhalsaandoeningen, hart- en vaatziekten, hart- en vaatziekten, verstuikingen, bipolaire stoornis, hersentumoren, kwaadaardig, bruxisme, boulimia, baarmoederhalsaandoeningen, hart- en vaatziekten, chronische ademhaling ziekten, mentale en gedragsstoornissen, cystische fibrose, hypertensie, diabetes, astma, auto-immuun gemedieerde artritis. Chronische nierziekte, artritis, rugpijn, impotentie, feta-alcoholspectrum, dysthyme stoornissen, eczeem, huidkanker, tuberculose, chronisch vermoeidheidssyndroom, obstipatie, inflammatoire darmziekte, botkanker, longkanker, zweertjes in de mond, mondkanker, lichaamspijn, koorts, hepatitis ABC, syfilis, diarree, ziekte van Huntington, rugacne, chronisch nierfalen, ziekte van Addison, chronische ziekte, ziekte van Crohn, cystische fibrose, fibromyalgie, inflammatoire darmziekte, schimmelnagelziekte, verlamming, celiaziekte, lymfoom, ernstige depressie , Maligne melanoom, manie, melorheostose, de ziekte van Menière, mucopolysaccharidose, multiple sclerose, spierdystrofie, reumatoïde artritis, e-mail naar de ziekte van Alzheimer - drjamesherbalmix@gmail.com / of {whatssapp ..... + 2348152855846

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen